SCURTA DESCRIERE A PROIECTULUI CU TITLUL
"Cresterea competitivitatii economice a societatii RONERA RUBBER SA prin realizarea unei investitii initiale"
Denumirea beneficiarului: RONERA RUBBER SA
Numar de referinta: contract de finantare nr. 2080/ 16.05.2018, cod SMIS 111826
Programul Operational Regional 2014 – 2020, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.2. – Sprijinirea crearii si extinderea capacitatilor avansate de productie si dezvoltarea serviciilor
Autoritatea de Management: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice Organism Intermediar: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia
Data de incepere a proiectului: 01/12/2016; Data finalizarii proiectului: 31/03/2020; Perioada de implementare: 40 luni
Valoarea totala a proiectului: 9.773.204,02 LEI din care valoarea eligibila a proiectului este de 7.390.836,48 lei, iar finantarea nerambursabila 4.516.654,68 lei, unde 3.839.156,48 lei reprezinta valoarea acordata prin FEDR, si 677.498,20 lei reprezinta valoarea acordata din bugetul national

Obiectivul general al proiectului (scopul proiectului): dezvoltarea economica durabila a societatii RONERA RUBBER SA si cresterea avantajului competitiv prin realizarea unei investitii initiale si diversificarea productiei in domeniul industriei pieselor auto.

Obiectivele specifice ale proiectului:
Obiectivul specific nr. 1: Aprobarea proiectului de investitii si finantarea investitiei initiale conform POR 2014-2020
Obiectivul specific nr. 2: Cresterea competitivitatii economice a firmei prin dotare si prin inovare
Obiectivul specific nr. 3: Obtinerea avantajului competitiv prin certificarea sistemului de management, certificarea produsului si participare la un targ international de profil, in calitate de expozant

Rezultatele proiectului:
Rezultatul 1
1 Proiect aprobat si implementat in conformitate cu cerintele POR 2014-2020
Rezultatul 2
12 active corporale achizitionate
1 activ necorporal achizitionat
Minim 1 produs inovativ
Minim 1 proces inovativ
Rezultatul 3
1 sistem de management certificat
1 produs certificat
1 participare la un targ international de profil, in calitate de expozant

Locul de implementare al proiectului: Str. Serelor, Nr. 3 localitatea Bascov, judetul Arges

Informatii Contractori

Descarcati invitatia si documentatia Specificatii tehnice aferente procedurii de achizitie pentru următoarele:

  • Servicii de consultanță la elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri,

  • Servicii de consultanță în domeniul managementului execuției investiției, în condițiile prevăzute de Programul Operațional Regional 2014-2020, Axa prioritară 2 Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.2 Sprijinirea creării și extinderea capacităților avansate de producție și dezvoltarea serviciilor.


Aici aveti un link pentru a vedea continutul invitatiei.

Raspuns solicitare clarificari 1


Nr. crt. Denumire contractori implicati in implementarea contractului de finantare nr. 2080/ 16.05.2018 Obiectul contractului de achizitie Procedura de achizitie Valoarea contractului de achizitie Data semnarii contractului
1 PROCONSULT SRL
Servicii de consultanta la elaborarea cererii de finantare si a planului de afaceri (proiect)
Servicii de consultanta in domeniul managementului executiei investitiei

conform cerintelor Programului Operational Regional 2014-2020, Axa prioritara 2 Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.2 Sprijinirea crearii si extinderea capacitatilor avansate de productie si dezvoltarea serviciilor
Procedura competitiva aplicabila solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene – Anexa la Ordinul nr.1284/ 2016. 224.000,00 lei la care se adauga TVA, conform legislatiei in vigoare 19.01.2017
2 NEGRI BOSSI SpA Livrare , montaj și punere în funcțiune utilaje aferente LOTULUI 1:
- Mașina de injectat mase plastice NEGRI BOSSI CANBIO ST Model V 500 - 1 bucată;
- Mașina de injectat mase plastice NEGRI BOSSI VECTOR Model 650-4250 - 1 bucată;
- Mașina de injectat mase plastice NEGRI BOSSI VECTOR Model 800-6700 - 1 bucată;
- Mașina de injectat mase plastice NEGRI BOSSI VECTOR Model 1100WP-8400 - 1 bucată
Procedura competitivă aplicabilă solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, Anexa la Ordinul nr. 1284/2016, deoarece valoarea estimată a achiziției, fără TVA, depășește pragul valoric prevăzut la art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 (135.060 lei exclusiv TVA), iar în cazul contractelor de furnizare se aplică procedura competitivă fără să existe o limită valorică superioară de la care să se aplice dispozițiile Legii nr.98/2016. 1.090.775,00 euro 06.09.2018
3 PLASTICS BAVARIA EQUIPMENT & SYSTEMS SRL Livrare, montaj și punere în funcțiune utilaje aferente LOTULUI 2:
- Sistem de alimentare centralizata materii prime- 1 bucată,
- Sistem de răcire centralizat- 1 bucată,
1.580.000,00 lei la care se adaugă T.V.A., conform legislației în vigoare 19.09.2018
4 EUROPLAST ROMANIA SRL Livrare, montaj și punere în funcțiune a următorului produs aferent LOTULUI 3: Moara CMG SPA, Model B3050 - 1 bucată 59.300,00 lei la care se adaugă T.V.A., conform legislației în vigoare 12.10.2018
5 REP INTERNATIONAL Livrare, montaj și punere în funcțiune utilaje aferente LOTULUI 4:
- Mașină de injectat cauciuc REP- Model: V51CY20 Core- 2 bucăți,
- Mașină de injectat cauciuc REP- Model: V71CL50 Core- 2 bucăți
456.250,00 euro 24.10.2018
6 PORTASYSTEM CONSTRUCT SRL Livrare, montaj și punere în funcțiune a următorului produs aferent LOTULUI 5: Sistem solar fotovoltaic mobil- 1 bucată 42.930,00 lei la care se adaugă T.V.A. , conform legislației în vigoare 05.09.2018
7 DEKRA Certification SRL
Desfășurarea unei proceduri de auditare și de certificare a sistemului de management al calității și securității ocupaționale
Achiziție directă în conformitate cu Procedura competitivă aplicabilă solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, Anexa la Ordinul nr. 1284/2016 4.130,00 euro la care se adaugă T.V.A. , conform legislației în vigoare 09.04.2019
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati
www.fonduri-ue.ro
Investim in viitorul tau! Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
prin Programul Operational Regional 2014 – 2020
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.

Acest site utilizează cookie-uri

Folosim cookie-uri conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Necesare
OK